Lieve Lowlove...

6 replies [Laatste bericht]
afbeelding van Alionsheart
Gebruiker offline. Voor het laatst 1 week geleden gezien. Offline
Lowlover sinds: 1 mei 2010 om 22:13

Is er een manier dat je aan je eigen profiel hier kan toevoegen wat je graag wil zien op lowlands? Gewoon met een druk op de knop dat je onthoudt wat je ziet op internet of in de tweets wat je leuk lijkt, dat je zo kan klikken en toevoegen.

anders moeten we lowlovers zo lang wachten totdat dat kan met blokkenschema en zo! en we komen altijd hersencelletjes tekort dus we vergeten alles zo snel!:)

alvast bedankt!
Alionsheart, of Jens

afbeelding van Marijn
Gebruiker offline. Voor het laatst 1 dag geleden gezien. Offline
Lowlover sinds: 12 januari 2010 om 23:38

Leuk dat je het zegt, daar zijn we as we speak mee bezig! Het is bijna klaar, op mijn profiel kun je een voorbeeld zien hoe het eruit komt te zien.

afbeelding van Alionsheart
Lowlover sinds: 1 mei 2010 om 22:13

Kunnen we er al gebruik van maken nu????

afbeelding van Martijn76
Lowlover sinds: 5 april 2010 om 11:40

Lijkt mij ook leuk, kan iedereen zien dat ik the National wil zien (heb ik verder nog nergens laten blijken haha)

afbeelding van Luukonijn
Lowlover sinds: 24 maart 2010 om 23:08

Ik zie net dat deze optie nu te gebruiken is, erg leuk :D. Maar ik had nog een vraagje: is het ook mogelijk om de volgorde van je toegevoegde artiesten te veranderen (dus dat je favorieten artiesten als eerst worden getoond)?

afbeelding van Marijn
Lowlover sinds: 12 januari 2010 om 23:38

We hebben het eergisteren voor iedereen live gezet inderdaad. Het zou teveel tijd kosten om echt met de volgorde te kunnen laten veranderen met een drag-and-dropinterface oid. Hoe het nu werkt (net nog een beetje aangepast) is dat de artiest die je het laatste hebt toegevoegd bovenaan komt. Als je je favorieten in de volgorde van minst naar meest favoriet even verwijdert en weer toevoegt komen je favorieten dus bovenaan. Niet de ideale oplossing, maar het werkt wel. :)

afbeelding van Luukonijn
Lowlover sinds: 24 maart 2010 om 23:08

Zo klopt ie :D thanks!