|
Het duurt nog eventjes en er zijn tot die tijd andere leuke dingen die je kan gaan doen ……dus roept u maar.
ik ga de volgende zaken bekijken binnen kort:
28 mei – Free Must See: THE SUBS live (BE) in bibelot-dordrecht
5 juni- CONVOI EXCEPTIONNEL: PAUL ELSTAK, DJ Human Resource, Primal Pioneers, DJ Denman in bibelot- dordrecht( happy hardcore/houseclassics)
|
 |
24 mei Liars (Tivoli Oude Helling Utrecht) – 7 mei Van Jets en Mad Trist (Utrecht) – 28 mei Moss (Utrecht) – 2 juni Jonsi (Amsterdam) – 14 augustus U2 (Hannover) – en dan is het… Lowlands!
|
 |
Volgend weekend Garcia plays Kyuss in de Melkweg, 2 juni Jonsi in Paradiso, 6 juli the National in Paradiso en ‘t weekend voor Lowlands ook nog naar Haldern Pop, die hebben dit jaar een prachtige line-up met o.a. the National die ik dus drie keer zie deze zomer, hoera!
|
 |
Ik ga 2 juni naar Wolfmother in de Oosterpoort in Groningen
en dan ga ik nog 19 juni naar MUSE in het Goffertpark in Nijmegen
Ik heb er echt súperrr veel zin in!
EN DAN LOWLANDS YEAH
|
 |
- 3o mei Joanna Newsom / Roy Harper, Melkweg
(8 mei nog naar Pavement gegaan)
|
 |
10 juni Them Crooked Vultures in de HMH ;D
|
 |
De subs waren toppie !!!!!!!! (-:
|
 |
Festival Mundial
Graspop Metal Meeting
Zwarte Cross
RosRock
Lokerse Feesten
en DAN Lowlands
|
 |
ja zoals het nu staat alleen Black Box Revelation – Vera Groningen, 12 juni, en Billy Talent – Oosterpoort Groningen, 22 juni. en Parkpop vast wel.
|
 |
MUSE op 19 Juni in Nijmegen! En ik zou Wolfmother zien in de Oosterpoort in Grunn, maar dat was helaas gecancelled :(
|
 |
Mijn aanloop was saai tot dramatisch door werk en omstandigheden, maar er gloort hoop…….Ik heb vier dagen om dat helemaal recht te zetten……..(-:
|
 |
Ik heb de afgelopen 4 weken full-time gewerkt, niet echt spannend.
|
 |
23 april 2011 Millencolin in de Melkweg
|
 |
Ehmm ik ga vast nog wel een paar keer naar Noisia voor Lowlands! En naar Frankrijk, Oostenrijk, België en Portugal. Oh en vrijdag naar Lucy Love.. En de rest is allemaal nog een mysterie!
|