|
Misschien is een artiestenpagina een leuk idee. Hier staan dan alle artiesten die ooit op Lowlands hebben gestaan, met daarachter in welke jaren en in welke tenten. Lowlovers zouden kunnen aangeven bij welke concerten ze aanwezig waren en hier over kunnen discussiëren.
Hopelijk zien jullie er iets in :).
|
 |
Ik zie er wel wat in, een compleet archief opbouwen, maar in principe is dat echter al gedaan op http://www.lowlandsarchief.nl/.
Voor dit jaar doen we het denk ik sowieso niet (we hebben al wat andere plannen op stapel staan), maar we nemen het wel mee in de overweging voor de planning van 2011! Leuk dat je meedenkt!
|
 |
Ja die site had ik ook al gezien, jammer genoeg zitten er niet zoveel mensen op :(.
|
 |
een klein schoonheidsfoutje bij de artiesten info: Het album van Nosaj thing (zelfbevestigd) heet Drift en niet Lights
Verder complimenten voor jullie site!
|
 |
Thanks, het is aangepast!
|
 |
Tof idee van Luukonijn!
Denk dat meer interactie tussen de gebruikers sowieso geen kwaad kan, vindt de opties op je profiel (‘wie heeft er evenveel polsbandjes’) zeer origineel bedacht :)
Misschien een pagina toevoegen waar je in een opslag kan zien wie er op Last.fm zitten en kunt toevoegen /vergelijken / elkaars stream kan zien?
Ben wel benieuwd wat iedereen hier luistert!
|
 |
Nu ik dit lees heb ik ineens ook een ideeeeeee!!!
What about an artiesten favorieten site waar mensen alvast kunnen aangeven wie ze graag zouden willen zien. Dan kan de organisatie kijken waar vraag naar is en als het echt lukt ook werkelijk artiesten boeken. Democratie op z´n best.
|