Softdrugs op het festivalterrein?

HomeForumLowlands 2011PraktischSoftdrugs op het festivalterrein?

This topic has 4 voices, contains 6 replies, and was last updated by  Jeurisz 262 dagen ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Author Posts
Author Posts
nicktuin # 16 augustus 2011 at 17:25

Hé LL-liefhebbers,

Vorige week heb ik backstage meerdere malen vernomen dat ‘de security dit jaar is aangescherpt’. Ik vroeg me dan ook af wat precies de Drugs Policy van Lowlands is. Ik kan hier nergens iets over vinden op de website, dus ik hoopte dat jullie ervaringen/kennis mij zouden kunnen helpen.

Is het toegestaan om softdrugs(dus gewoon een jointje) het festivalterrein op te nemen en te roken? Is dit dan de wettelijke 5 gram? Of hebben ze net als Pinkpop een zero tolerance beleid? Is er wel eens wiet/hasj/een joint van je afgenomen door de security?

Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen!

Groet,

Nick

@Juustemans # 16 augustus 2011 at 18:52

Bij mijn weten geen zero tolerance beleid. Op de site staat dat je 5 gram bij je mag hebben, maar ik weet niet of dit op het festivalterrein het geval is.

morelleth # 16 augustus 2011 at 19:44

wel altijd geweest zover ik weet. Tenminste… er is nooit iets afgepakt.
Maar goed word ook zelden gecontroleerd.

nicktuin # 16 augustus 2011 at 19:52

Ah, op de Lowlandssite kon ik niets vinden, op deze site staat wel wat:

“Drugs: Zijn verboden. Alleen het bezit van maximaal 5 gram wiet wordt gedoogd. Reken op strenge controles.”

Gedoogbeleid dus gelukkig…

Jeurisz # 16 augustus 2011 at 19:53

ach zonder wiet heb je het ook leuk

nicktuin # 16 augustus 2011 at 19:58

Dank voor je offtopic reactie, Jeurisz. Tuurlijk is het zonder ook leuk, maar het kan relaxed zijn om een keertje een jointje op te steken. Het is niet alsof er één grote rookwolk langs mij heengaat tijdens Lowlands, ik heb het niet nodig, maar een jointje op zijn tijd is gewoon plezant. Ik raak alleen liever niet mijn spul kwijt aan de security, en daarom mijn vraag.

Jeurisz # 17 augustus 2011 at 00:06

ik zelf vind mijn reactie niet echt offtopic, en ik snap ook heel goed dat je het vraagt, ik zelf neem ook wat mee en begrijp je dus.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

Sorry!

You must be logged in to reply to this topic.