|
Goedemorgen allemaal,
even een paar vraagjes.
Is er dit jaar ook weer een bar van grolsch waar je je blikje bier kan inruilen voor een koude? Zoja, waar staan ze dit jaar?
En zitten de eerste 4 campings snel vol de afgelopen jaren?
Tot donderdag!
|
 |
Ja die zijn er, waar ze staan, geen idee. Maar vast weer tegenover de Hema-tent bij de campings, en op het festival terrein weet ik niet :)
Ennnn. Ja het loopt volgens mij wel redelijk snel vol. Maar als je persé een plekje op 1 van de 4 wil is dat er wel. Zelf zie ik altijd nog van 1 tot 6 mensen rond lopen en tentjes bouwen. :)
|
 |
grolsch koelservice staat alleen op de camping niet op terrein want je mag geen blik uh
|
 |
@plien
Als je van 1 tot 6 mensen een tentje ziet bouwen. Vanaf hoelaat kun je er dan op? Ik snap dat het eerder is dan vanaf 6 uur, maar zit het voor 1 uur al redelijk gevuld dan?
|
 |
Afgelopen 2 jaar was het terrein eerder open dan de vooraf aangestelde openingstijd (18.00 – staat nu ook weer op de LL website).
Toen was het tegen 6 u al wel redelijk vol..
Ik ga dit jaar gewoon weer voor een hele dag voorpret, we vertrekken gewoon lekker ‘s ochtends al :)
|
 |
Vorig jaar werd rond een uurtje of 9 ‘s avonds het bordje VOL opgehangen op de brug. Terrein was toen al vanaf 1 uur open. Als je wilt kan je altijd wel ergens je tentje kwijt natuurlijk.
|
 |
Ik heb nog een vraag:
Ik heb gelezen dat de pendelbussen bij ‘t harde pas vanaf 2 uur rijden. Is dat waar of rijden die ook eerder? Want anders heb ik er niets aan om eerder van huis weg te gaan volgens mij?
|
 |
Pendelbussen gaan vaak rijden als ook het terrein open gaat. Het is alleen niet zo dat je de trein uit de pendelbus in stapt. Op ‘t Harde stroomt het vanaf een uurtje of 10 aardig vol. Het loont dus om eerder op ‘t Harde te zijn zodat je één van de eerste pendelbussen hebt.
|
 |
ik vertrek gewoon lekker vroeg met de auto donderdag probeer rond 10 uur op de dijk te zijn, staat er al een file als we aankomen lopen we maar naar voren en gaat de auto naar huis. zo bam lang overnagedacht maar nu is t eruit xd
|
 |
Wellicht reeds eerder gesteld, maar zijn er kluisjes op het terrein om enig waardevol spul te stallen?
|
 |
Ik geloof dat er kluisjes zijn bij de ingang van het festivalterrein.
|
 |
meestal naast de ehbo tent. Is halverwege tussen de brug en ingang festival terein. Bij de doorgang naar walibi dacht ik.
|
 |
Wat zijn ongeveer de looptijden van de campings naar het festivalterrein?
|
 |
afhankelijk van de hoeveelheid drank of andere midelen die je op hebt. en waar je op de camping staat. en hoeveel man er voor je loopt.
Maar camping 1 t/m 4 is 5 tot 10 min. Rest wat langer.
Volgens mij stond het ook in de faq. (Althans het heeft er ooit in gestaan, geen idee of het nog steeds zo is)
|
 |
Beste mensen,
dit wordt voor mij de eerste keer lowlands.
Ik heb er ook superveel zin in. Alleen een vraagje,
mijn vriend woont in de buurt van het festivalterrein maar kun je als je eenmaal het terrein op bent geweest mag je er dan ook weer af(en dus ook weer op?) En zijn er 24/7 concerten?
|