|
Zijn er ervaringen van mensen die op de woensdagavond al richting het terrein gaan? wij zijn van plan dit te gaan doen en we zijn benieuwd waar we dan moeten/kunnen wachten.
|
 |
Er is geen speciale plek voor mensen die te vroeg komen, dan zit je gewoon op de dijk. Maar iemand anders hier op Lowlove deed dat ook, maar het kan niet de bedoeling zijn dat je een extra dag zooi gaat lopen maken op de dijk of rond de bossen. Er zijn namelijk geen voorzieningen. (Dixies e.d)
|
 |
op woensdagavond hebben we toch niks te doen en kunnen we weggebracht worden ;)
en zooi maken zal wel meevallen, we nemen alle troep die we maken gewoon mee.
Geen Dixies is ook geen probleem, er staan bomen langs de dijk ;)
We wilden het gewoon n xtje uitproberen, rapid razor bob had ook al gezegd dat we dan op de dijk moesten wachten, maar was benieuwd of er nog meer mensen van lowlove er woensdagnacht al zitten ;)
|
 |
Vind donderdag ochtend vroeg genoeg, als de campings nou eens een dagje eerder open zouden gaan daarentegen… :)
|
 |
Jaaaa ik sta woensdag ook al op de dijk :D
|
 |
Ik vind het altijd wel fijn om donderdagochtend nog één keer onder een normale douche te staan.
|
 |
Heerlijk badderen in het Veluwemeer, dan bier en bbq. Gewoon komen joh :D
|
 |
Waar laat jij je zooi van de BBQ dan? Ik kan me niet voorstellen dat je dat de volgende middag mee het terrein op sleept.. ( Maar misschien zit ik er naast Bard :) !)
|
 |
Nou in een vuilniszak bijvoorbeeld. Volgende dag schijnt er ook nog wat verkeer over die weg te komen dus er zijn wel de nodige vuilnis containers present.
|
 |
ik ga net als de 2 voorgaande jaren woensdag middag al richting de dijk met een zooitje bier/muziek en mn stoeltje :P kan me niet schelen wie me voor gek verklaard, ik ga er lekker chillen en die dijk vol zien stromen :D
|