Lowlands 2011

HomeForumLowloveFeedbackLowlands 2011

This topic has 4 voices, contains 6 replies, and was last updated by  Ferraro 526 dagen ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Author Posts
Author Posts
Chaaap # 16 november 2010 at 13:06

Misschien wel leuk om het forum eindelijk eens te veranderen naar Lowlands 2011 ipv 2010? Die geruchten en wensen heeft iedereen inmiddels wel gezien.

Hier bedoel ik dus:
http://www.lowlove.nl/forum/lowlands-2010

Marijn # 16 november 2010 at 14:06

We zijn bezig met een nieuwe website, maar nu de voorverkoop al veel sneller dan gepland lijkt te gaan beginnen moeten we misschien inderdaad maar even de huidige site omzetten.

Statham # 3 december 2010 at 10:25

Mee eens, jammer dat iedereen nog in het deel van 2010 post :(

Ferraro # 6 december 2010 at 16:44

@Marijn, benieuwd hoe de nieuwe site eruit gaat zien. Wanneer kunnen we de nieuwe site verwachten (introductie van nieuwe LL site in februari a.s.) ?

Ferraro # 19 april 2011 at 08:31

@Marijn. Op 16 november gaf je aan dat jullie bezig zijn met een nieuwe website. Vijf maanden later ben ik nog steeds benieuwd of die site er gaat komen ;-)

Marijn # 19 april 2011 at 08:59

@Ferraro: Hij gaat er komen! In november waren we bezig met een nieuw ontwerp, inmiddels hebben we (al even) achter de schermen een nieuwe site draaien die de functionaliteit van de huidige site kopieert, maar dan allemaal net wat strakker en netter, en voor ons makkelijker om straks uit te breiden dan het huidige systeem is. De reden waarom we de knop nog niet om gezet hebben is omdat het complexer dan aanvankelijk gedacht blijkt om onze huidige data (berichten, comments, forum topics, jullie profieldata) naar het nieuwe systeem te migreren. Daar wordt op dit moment hard aan gewerkt zodat we de knop om kunnen zetten en de site verder kunnen uitbouwen.

Ferraro # 26 april 2011 at 14:00

Hi Marijn, dank voor de update. Ik weet als ICT’er hoe complex zo’n migratie kan zijn. Succes!

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

Sorry!

You must be logged in to reply to this topic.