Home › Forum › Lowlands 2011 › Programma › Knelpunten,dilemma's…Keuzes
| Author | Posts |
|---|---|
| Author | Posts |
| Bard | # 1 augustus 2011 at 21:24 |
|
Ook in een jaar waarin het aanbod (volgens velen,valt mij mee)minder is, zijn er weer overlappingen of zelfs hondsbrutaal tegelijkertijd geplande acts die je wil zien. Welke traantjes pinken jullie? Leuke “Begin-daar-Eind-daar-constructies” zijn ook van harte welkom :D Mijn pijnlijke keuzes zijn -Flogging Molly of Apparat. Denk op dit moment Apparat maar grote kans dat ik die middag toch meer zin heb in keihard feestelijk rocken bij FM, maar die heb ik wel al eens gezien waar App. dan weer wat nieuwer voor me is.. -Goose of the Inspector Cluzo. Goose 2x gezien en the Inspector Cluzo kon ik zien maarrrrrr ik was lui haha. Deze keuze zal vooral bepaald worden door de voorgaande. -Elbow of AmonTobinIsam. Zeker weten Elbow toch. Afgelopen tijd verliefd op geworden dus die kans laat ik niet schieten. Maar daaaaaaaaaaaaammmn wat ziet die show van Amon er vet uit…wieweet toch.. -Crystal Fighters of Trentemoller. Wil Trentemoller al een behoorlijk aantal jaar zien maar denk toch dat ik na de Staat lekker doorspring in de Grolsch. Verder wat dingetjes waarvan ik dan wel zie hoe de wind staat als de openings act. Jungle by night of the Vaccines. Lowlands zingt (:D) of Junip,of Palmbomen. Stephen Marley of Crystal Castles. Antwerp Gypsy Ska of Frank Turner enzovoorts.. Pfff wat mij betreft moeten de zeurpieten maar oppassen wat ze wensen, er valt duidelijk al genoeg te kiezen ;) |
|
| Dejeep | # 2 augustus 2011 at 10:41 |
|
Elbow of Amon Tobin wordt inderdaad een pijnlijke keuze. Dilemma’s, dilemma’s. Waarschijnlijk wordt het weer last-minute beslissen |
|
| Rule | # 2 augustus 2011 at 12:49 |
![]() |
DJVT overlapt met Chase & Status. Wil het liefst bij beiden vooraan staan! Baal dit jaar meer van de tijd en locatie waar bands staan. Chase & Status in de Grolsch is echt heel erg jammer, Trentemöller om half 4 is ook een beetje triest. Van Beady Eye was ik al bang dat ze in de Grolsch zouden worden gezet maar is toch ook jammer. |
| dillinger | # 2 augustus 2011 at 22:41 |
|
Voor mij dit jaar maar 2 (gedeeltelijke) overlappingen en dus lastige keuzes: Best wel tevreden dus met het blokkenschema |
|
| bou_ke | # 4 augustus 2011 at 09:08 |
|
Voor mij begint het vrijdag al; Dry the River overlapt met gezelligheid en wodka op de camping (ieder jaar weer drama die vrijdagmiddag). Dan overlapt ‘s avonds Fleet Foxes gedeeltelijk met Arctic Monkeys (die nu wel leuk zijn live + goed nieuw album). Dat overlapt weer volledig met Edward Sharpe wat me ook wel boeiend leek. Omar Souleyman is precies tegelijk met Seasick Steve en daarna ook precies tegelijk Cloud Control en Timber Timbre. Wordt dat laatste want Cloud Control stond al op London Calling. Eerder weg want ik ga voor het eerst de Echo in (6e keer LL) voor Eraserhead! ‘s Avonds toch echt Elbow, heerlijk nieuw album en retegoed live. Vrijdag alleen overlap met Chuck Palanuk (schrijver) en The Kills, irritant want wil ik beiden heel graag zien. En waarom spelen Agnes Obel en Fink al om half 12 ‘s ochtends? Na de Tai Chi maar heen :P |
|
| Plien | # 4 augustus 2011 at 10:07 |
|
Dat Agnes Obel en Fink zo vroeg spelen vind ik ook best irritant. Over het algemeen ben ik altijd vroeg wakker, maar de rest van mijn groep niet. Dus dat betekend dat ik dan weer alleen het terrein op moet en ze later terug moet vinden, net als met Serj Tankian vorig jaar. ( WORTH IT !!) :) |
|
| Luther | # 9 augustus 2011 at 14:27 |
|
Fleet Foxes of White Denim. White Denim heeft gewonnen |
|
| bou_ke | # 10 augustus 2011 at 11:37 |
|
White Denim ga ik in Groningen (gratis!) checken op maandagavond de 22e, ook al ben ik dan waarschijnlijk halfdood. Nieuw dilemma is natuurlijk LAMB met Interpol (en Lykke Li, maar die valt dan sowieso af) |
|
| Eileen | # 12 augustus 2011 at 18:17 |
![]() |
Ik heb zelf flink wat keuzes te maken.. |
| Das_Anke | # 17 augustus 2011 at 14:07 |
|
Mijn grootste knelpunt zit toch echt in ‘het blok des doods’ Fleet Foxes- Arctic Monkeys- Paul Kalkbrenner- The Gaslamp Killer & Edward Sharpe. En verder, niet naar Elbow gaan is geen optie, maar het doet me wel pijn aan mijn ziel om dan Amon Tobin te missen. |
Sorry!
You must be logged in to reply to this topic.