|
Het is niet voor mezelf maar voor een vriend het vertikt om in een tent te gaan liggen.
Heeft iemand ervaring met het overnachten in een hotel in de buurt van het lowlands terrein? Welke is niet te duur en welke goed bereikbaar met je dronken kop?
Groeten!
|
 |
Als ik van het festivalterrein af kom vind ik het al te ver lopen naar camping 3, laat staan dat ik nog naar een hotel moet. Los van of het bij lowlands hoort of niet, staat me wel iets bij dat ik mensen heb gezien die richting een hotel gingen. Geen idee alleen. Misschien heeft iemand anders hier meer ervaring :).
|
 |
Heel nobel van je Koss maar waarom zoekt die vriend dat niet lekker zelf uit? (Als hij dat ook vertikt moet je die vriendschap nog maar eens onder de loep leggen..)
Ik hoop dat hij ook begrijpt dat je door niet op de camping te slapen minstens 50% Lowlands mist ;D
|
 |
Lowlands zonder camping is als een bed zonder matras. Het is niet oké.
|
 |
Ik weet het!
Maargoed, we hebben het opgegeven… hij wil niet mee… dus deze vraag doet er niet meer toe.
|
 |
Er zijn toch ook podpads voor de gevoelige Lowlander?
|
 |
Op zcih zijn er ook genoeg campings met sta caravans etc in de buurt te vinden, maar vreemd genoeg zitten die rond die periode helemaal volgeboekt. (vorig jaar een weekje erachter aan geplakt op ca 1 km afstand van het festival terein ^^)
Maar ehm, als die persoon niet meer gaat hebben jullie dan een kaartje over? Hint hint
|
 |
Lowlands zonder camping lijkt me vreselijk, dat is juist misschien wel het vetste van heel LL!
|