Forum blokje home pagina

HomeForumLowloveFeedbackForum blokje home pagina

This topic has 5 voices, contains 6 replies, and was last updated by  Statham 556 dagen ago.

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)
Author Posts
Author Posts
Bruning DESIGN # 1 augustus 2010 at 14:49

Beste sitebouwers!

Hier even wat opbouwende kritiek.
Het blokje waar alle nieuwe post staan, zou ik persoonlijk naar boeven verplaatsen op de HOME pagina. Zo kan je in één oogopslag zien of er nieuwe posts bijgekomen zijn. Ook zou ik het een geheel anders kleur geven, dat het geheel lekker opvalt. Ik neem aan dat jullie willen dat het forum lekker gaat leven?

Voor de rest ziet de site er gelikt uit, mijn complimenten. Veel beter dan het origineel!

Grt Niels

Bas # 15 augustus 2010 at 10:48

Hey Niels,

we nemen je suggestie mee, opbouwende kritiek is altijd welkom! We gaan sowieso aan sitebezoekers na afloop van LL2010 vragen wat ze van de site vonden, hoe hij beter kan worden en of mensen daar aan mee willen werken!

@Juustemans # 15 augustus 2010 at 21:49

Ik wil volgend jaar sowieso helpen met bouwen :)

Bruning DESIGN # 16 augustus 2010 at 12:39

top, heb verder nog wel een paar leuke ideeën… Maar dat komt na volgende week wel. Heb namelijk eerst iets anders te doen! :-D

@Juustemans # 16 augustus 2010 at 22:43

Da’s toevallig, ik ben komend weekend ook de hele tijd de deur uit!

Hunkow # 18 augustus 2010 at 18:51

Beste sitebouwers,

allereerst: fantastisch initiatief!
Mijn voorstel zou zijn om links naar externe websites zoals youtube in een pop-up te laten verschijnen, dan ben je deze website niet meteen kwijt.

Bedankt voor al het werk en de tijd die jullie er in steken!

Statham # 3 december 2010 at 10:27

Pop-up lijkt me dan weer vrij vervelend, beter gewoon target=”_blank” zodat de externe website in een nieuw tabblad opent ;)

Viewing 7 posts - 1 through 7 (of 7 total)

Sorry!

You must be logged in to reply to this topic.