| Author | Posts |
|---|---|
| Author | Posts |
| misz-chantal | # 27 april 2011 at 21:18 |
|
Hallo iedereen! Ik ben een HBO-student van Media & Entertainment Management te Leeuwarden en ik moet onderzoeken hoe de doelgroep van Lowlands over bepaalde punten van Lowlands denkt. - Wat vinden jullie van de productkwaliteit, de service en de prijs van Lowlands? |
|
| Bard | # 27 april 2011 at 22:36 |
|
Kwaliteit vind ik erg hoog. Service qua eten/drinken is goed. Behoorlijk snel aan de beurt, anders altijd wel een bar in zicht die rustiger is. De prijs voor deze hoge kwaliteit is wel hoog, klinkt ook logisch, maar wordt ook steeds hoger. Alles wordt duurder zeggen we dan maar waar houdt het op.. Ik kom tot de beslissing om een kaartje te kopen wanneer ik notie heb genomen van het starten der kaartverkoop in combinatie met het bezichtigen van mijn banksaldo ;) Succes ermee! |
|
| Bard | # 27 april 2011 at 22:38 |
|
O en misschien is het handig je vragen wat specifieker te maken, dat voorkomt lappen tekst als de mijne :P |
|
| misz-chantal | # 28 april 2011 at 09:32 |
|
Bedankt voor je reactie! |
|
| Psycho-Shimmy | # 28 april 2011 at 11:56 |
|