| Author | Posts |
|---|---|
| Author | Posts |
| misz-chantal | # 27 april 2011 at 21:18 |
|
Hallo iedereen! Ik ben een HBO-student van Media & Entertainment Management te Leeuwarden en ik moet onderzoeken hoe de doelgroep van Lowlands over bepaalde punten van Lowlands denkt. - Wat vinden jullie van de productkwaliteit, de service en de prijs van Lowlands? |
|
| Bard | # 27 april 2011 at 22:36 |
|
Kwaliteit vind ik erg hoog. Service qua eten/drinken is goed. Behoorlijk snel aan de beurt, anders altijd wel een bar in zicht die rustiger is. De prijs voor deze hoge kwaliteit is wel hoog, klinkt ook logisch, maar wordt ook steeds hoger. Alles wordt duurder zeggen we dan maar waar houdt het op.. Ik kom tot de beslissing om een kaartje te kopen wanneer ik notie heb genomen van het starten der kaartverkoop in combinatie met het bezichtigen van mijn banksaldo ;) Succes ermee! |
|
| Bard | # 27 april 2011 at 22:38 |
|
O en misschien is het handig je vragen wat specifieker te maken, dat voorkomt lappen tekst als de mijne :P |
|
| misz-chantal | # 28 april 2011 at 09:32 |
|
Bedankt voor je reactie! |
|
| Psycho-Shimmy | # 28 april 2011 at 11:56 |
|
Ik vind de productkwaliteit op Lowlands enorm goed, maar je moet er wel wat voor neerleggen. Helaas wordt de prijs van eten en drinken op Lowlands elk jaar duurder. Maar ik heb het er wel voor over, zeker als ik de geur van heerlijke tosti’s ruik. Het aanbod is echt enorm groot qua eten en drinken. Je eet beter op Lowlands dan thuis, als je het goed doet. :) De service vind ik super! Bij de bar word je eigenlijk altijd snel geholpen, ook als er enorm veel mensen in de rij staan. Zelfde geld voor alle stands waar eten te koop is. Vrijwel iedereen die op Lowlands werkt is vriendelijk en altijd bereid om je te helpen met iets. Als het gaat om de andere service, zoals EHBO en security, is het niet veel anders. Ik ben één keer in aanraking geweest met security en dat was toen ik mijn mobiel was verloren op Lowlands 2007 tijdens Enter Shikari. Ik heb met een mobiel van een vriend van me naar me eigen mobiel gebeld en er werd opgenomen door iemand van de security. Ik moest toen naar de ingang van het terrein komen en toen kreeg ik gelukkig mijn telefoon weer terug. Ook tijdens dit concert ben ik (per ongeluk) door iemand vol in het gezicht geslagen en ging ik knockout. Toen even bij de EHBO gezeten om bij te komen. Zeer vriendelijke mensen daar! Zodra ik hoor dat de Lowlands kaartverkoop start begint mijn hart alweer harder te kloppen. Meestal zet ik flink wat maanden voordat de kaartverkoop start al genoeg geld weg om meteen een ticket te kopen. De beslissing om een kaartje te kopen is dus enorm makkelijk, aangezien Lowlands geweldig is qua sfeer en service. |
|
| misz-chantal | # 28 april 2011 at 20:32 |
|
Bedankt voor je reactie! |
|
| misz-chantal | # 6 mei 2011 at 10:23 |
|
Zijn er nog meer reacties? |
|
| lee den haas | # 31 mei 2011 at 15:10 |
|
over de product en service kwaliteit kan ik niets zeggen want dit jaar wordt mijn eerste jaar . |
|
| Djoeke | # 31 mei 2011 at 17:40 |
|
Dit jaar ga ik voor de 3e keer naar Lowlands, dus ik vind mezelf nog een klein beetje een Lowlands-groentje, desalniettemin heb ik dus wel al was Low-ervaring opgedaan. Het hele jaar door staat de lowlove-site als tabblad op m’n laptop en ipod touch en zodra er iets bekend is over de kaartverkoop begint het gelijk te kriebelen. Een kaartje kopen is voor mij een must, ook als er nog niks van de line-up bekend is koop ik een kaartje, want ik heb er alle vertrouwen in dat dat wel goed komt. Het kaartje kost vrij veel geld, maar naar mijn mening is het niet duur. Klinkt misschien tegenstrijdig, maar wat ik bedoel is dat alhoewel het kaartje mijn bankrekening leeg schraapt, ik het er met alle liefde voor over heb omdat je er zoveel voor terug krijgt; van donderdag in de rij tot de brakke maandagochtend is het feest. Wat betreft de prijzen voor het eten en drinken: Ik geef m’n muntjes uit alsof het euro’s zijn, want anders kan je niet genieten van het festival en zit je alleen maar op je geld te letten. 2,50 voor een biertje is duur, maar de omgeving waarin je dat biertje drink maakt heel veel goed. Verder is het eten heerlijk en heel gevarieerd, persoonlijk leef ik daar al daar al 2 jaar op de loempia’s, de bekers met vers fruit en bier, oftewel; voedsel, vitaminen en verfrissing. De EHBO en Security zijn op lowlands fantastisch geregeld, ben vorig jaar in de X-ray lastig gevallen door een jongen die duidelijk iets te veel had gedronken/geslikt/gespoten whatever, en zonder dat ik maar om hulp hoefde te vragen stonden er al 2 security mannen bij me om de jongen af te voeren. Ook ben ik zelf in 2009 op de donderdag door de hitte in de rij voor de bandjes flauw gevallen, toen ik wakker werd kreeg ik 2 flesjes water en een halve rol dextro in m’n handen gedrukt en werd ik naar de schaduw gebracht. Dus in mijn ogen is de security en EHBO echt heel goed geregeld! Aaaah, door al dit gepraat over Lowlands krijg ik er alleen maar meer zin in, nog 2½ maand te gaan. succes met je onderzoek! |
Sorry!
You must be logged in to reply to this topic.