De verrassingen van 2011

HomeForumLowlands 2011ProgrammaDe verrassingen van 2011

This topic has 9 voices, contains 9 replies, and was last updated by  stefandevries94 173 dagen ago.

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)
Author Posts
Author Posts
Dejeep # 23 augustus 2011 at 14:53

Iedereen heeft het altijd over het feit dat Lowlands vooral tof is voor het ontdekken van nieuwe acts. Helemaal mee eens natuurlijk.
Wat waren voor jullie de leukste verrassingen dit jaar( dus afgezien van de grotere acts)?
Ik was vooral onder de indruk van Frank Turner, Budzillus en Wild Beasts.

Dejeep # 23 augustus 2011 at 14:57

Oja en Suuns

cheanta # 23 augustus 2011 at 19:04

Voor mij waren dat 2 acts, ten eerste James Blake. En nee, niet alleen dat ene nummertje dus. de opbouw van die gasten is geniaal.:) en als 2de Seasick Steve. Hoeveel energie kan een ouwe man van 70 hebben! En dan die verhalen, touché! Meteen ook een cd gekocht van hem, en laten signeren uiteraard haha.

(Offtopic)
Wat ik ook geweldig vond was het beuken op de Rawsome, de ijzeren meteoriet in de laatste nacht om 5 uur ‘s nachts. Ik was met een vriend in bananenpak, en we mochten van de bewaker “trommelen” nou dat hebben ze geweten! Iedereen kwam erop af en mee trommelen. polonaises om de bal heen, iedereen liedjes zingen etc. geweldig!

Bard # 24 augustus 2011 at 22:52

Wild Beasts, die gaan we zeker nog eens terug zien in de Grolsch of Alpha

bou_ke # 25 augustus 2011 at 10:23

Wild Beasts helaas gemist (vielen ietwat tegen op London Calling)

Wel mooie verrassing; Suuns, Warpaint (kende ik nog niet goed) en Erland & the Carnival.

Die laatste ook al eens op London Calling gezien maar toen was het springerige indie, nu betere muziek, lekker energiek. Goed!

kip # 26 augustus 2011 at 21:31

dry the river vond ik erg fijn

merijnvanbruggen # 26 augustus 2011 at 21:42

Frank Turner en Miles Kane waren erg goed allebei! En de beste: DeWolff!

Oeps # 27 augustus 2011 at 11:08

Free the Robot! :)

Statham # 1 november 2011 at 14:04

Frank Turner, Babylon Circus en Friendly Fires waren erg tof! Hoewel Budzillus en Agnes Obel ook pareltjes waren (:

stefandevries94 # 16 november 2011 at 22:42

kakkmaddafakka sowieso :D wat een bruut optreden was dat dan!!!

Viewing 10 posts - 1 through 10 (of 10 total)

Sorry!

You must be logged in to reply to this topic.