| Author | Posts |
|---|---|
| Author | Posts |
| @Juustemans | # 27 november 2010 at 19:43 |
|
Naar aanleiding van het nieuwsitem ‘De trouwe Lowlander baalt van de kaartjesheisa’ heb ik er maar even een topic van gemaakt, discussieert toch wat makkelijker! |
|
| @Juustemans | # 27 november 2010 at 21:20 |
|
Loopt storm!! |
|
| LowLowforLife | # 27 november 2010 at 21:38 |
|
lol, het zal vanzelf wel gaan lopen, rustig maar, denk om je bloeddruk xD |
|
| idealcrash | # 27 november 2010 at 22:12 |
|
plaats dan ff linkje naar dit topic in het reactievd bij het artikel :-) |
|
| @Juustemans | # 27 november 2010 at 22:54 |
|
Hoppa! |
|
| Plien | # 27 november 2010 at 23:05 |
|
Wat een goed artikel ! Echt precies wat ik dacht/vind! De lol is er idd een beetje af nu je zo moet vechten voor een kaartje. En ik hoop dat de mensen die niet helemaal doorhebben waarvoor ze een kaartje hebben gekocht ( en dus hopen op Jan Smit) hun kaartje snel verkopen voor de normale prijs, en dat Lowlands nu niet headliners weglaat, want het geld is toch al binnen”. :( Note: System of a down komt op Rock Am Ring ! Ook nog een optie :) |
|
| Plien | # 27 november 2010 at 23:06 |
|
Ookal vind ik niet persé dat mensen die eerder naar Lowlands zijn geweest meer recht hebben op een kaartje. |
|
| bazel67 | # 27 november 2010 at 23:36 |
|
Vind het als oldtimer eigenlijk wel prettig dat er gereageerd wordt door erg geinterresseerde nieuwe lowers. Blijkt dus dat er toch genoeg animo onder de nieuwkomers is, zat ik er dus mooi naast. Eigenlijk wel een goeie om het ala Glastonbury gewoon op naam te doen, zoals dat met vliegtickets ook gaat. Die zijn ook niet overdraagbaar toch? Diegenen die om welke reden dan ook niet kunnen, terug aanbieden aan LL, die ze dan opnieuw op hun site kunnen aanbieden, tegen de normale prijs, volgens mij kon ik trouwens ook zoiets als een annuleringsverz. aankruisen?? Hoe werkt dat dan eigenlijk….zouden er dan ook weer mensen zijn die dat doen en hun digikaartje toch stiekum doorverkopen?? Jeej…wordt eigenlijk beetje misselijk van het feit dat het hele gedoe me zo vreselijk achterdochtig maakt. We zijn hiero nu bezig om via via de cjp tickets om te ruilen voor gewone…wel via via, vertrouw het anders ook niet. We komen er gewoon niet mee weg dat we cjp houders zijn en willen elk risico vermijden. Bovendien blijken er cjp’rs in de vriendenkring te zijn die vanuit de bestelstress hun pas niet hebben gebruikt en gewone kaartjes hebben besteld. |
|
| Martijn Westerink | # 28 november 2010 at 13:00 |
|
Kan iedereen zich in mijn response vinden of zit ik er naast? “Wat mij de laatste twee jaar, met de grootste kaarten stormloop, opvalt is dat de trouwe laid back lowlander een beetje is verruild voor de drukkende tiener die op het laatste moment nog vooraan wil staan. |
|
| Llowdude vera | # 28 november 2010 at 18:09 |
|
Het publiek verandert, en de sfeer die nu goed te voelen is terwijl ik zelf een kaartje heb is echt drukkend! Het wordt veel te groot, hou het klein, dat is veel leuker!! Buitenlanders krijgen ook geen kans om te komen omdat het al zo snel uitverkocht is. Er wordt zo’n grote druk op de verkoop gezet. Dat verpest de sfeer en de voorpret behoorlijk!! |
|
| Marijn100 | # 28 november 2010 at 23:28 |
|
Hmm ik voel me zelf eigenlijk iemand die bijna een Wim is maar eignlijk nog een newbie. Vlak voor Lowlands 2010 heb ik midden in de voorbereidingen gezeten van mensen die dat jaar gingen. Op dat moment wist ik ik wil hier volgend jaar ook bij zijn! Met veel geluk en met het lenen van een CJP pas van mensen die niks met Lowlands hebben heb ik uiteindelijk om 5 uur nog een kaartje kunnen bestellen. Ik ben bang dat ik het tot dat het zover is over niks anders zal praten dan over Lowlands. |
|
| Rule | # 29 november 2010 at 10:22 |
![]() |
Lowlands veranderd zoals alles veranderd. En iedereen die dat niet kan accepteren moet gewoon lekker thuis blijven. Ik voel me af en toe ook oud wanneer ik opeens tussen een groep 16 jarige sta, maar zo ben ik er ook ooit begonnen. Jaloers kijkend naar iemand die al zoveel bandjes om z’n pols heeft. Tegenwoordig knip ik het bandje bij thuiskomst weer af. Ik ben anders dan 10 jaar geleden, de muziek is anders dan 10 jaar geleden en Lowlands is anders dan 10 jaar geleden… maar ik vind het nog steeds fantastisch. Iedereen heeft evenveel recht op een kaartje, dus niet zeuren op de newbies. Maar laat tegelijk mensen die nog nooit naar Lowlands zijn geweest wel braafjes hun bek houden over de sfeer, de grootte en het publiek. Volgend jaar mogen jullie mee doen, en nu braaf naar school! |
| LowLowforLife | # 29 november 2010 at 11:59 |
|
…word my man….wooooooord :P |
|
| Jelle | # 29 november 2010 at 14:35 |
|
@Juustemans ‘ikke, ikke en de rest kan stikken’? Nogal wiedes. Iedereen wil toch een kaartje hebben? En dat de vraag is gegroeid is toch juist kicken voor Lowlands? Termen als ‘te mainstream’ en ‘gehyped’ begrijp ik echt niet. Ten eerste is het niet zo, geef me eens een goed voorbeeld? Ik heb nergens reclame of wat dan ook gezien voor Lowlands. Het is nu al uitverkocht vanwege de vroege voorverkoop, die alles te maken heeft met de BTW verhoging. En dat wisten we allemaal door het nieuws. Sociale media zoals Facebook & Twitter maken het mogelijk dat iedereen op de hoogte was. Ik vind het van de ‘trouwe Lowlanders’ nogal senioren gezeik. Nee, natuurlijk gaat Lowlands niet terug naar ‘gewone’ kaarten i.p.v. e-tickets. Dat heet technologische ontwikkeling en is véél handiger. En ja, zwarthandel is wel makkelijker tegen te gaan, kaarten hebben namelijk een unieke code, die de organisatie heel makkelijk uit het systeem kan donderen. @Rule Precies, kan niet anders dan me daar volledig bij aansluiten. Vroegâh was alles betâh: onzin. Ga met je tijd mee! Belachelijk dat sommigen denken dat ze meer recht op wat dan ook hebben en het systeem de schuld geven van het feit dat zij nu achter het net vissen. Daarnaast word er echt op een fantastische manier gegeneraliseerd over mensen die nu wél een kaartje hebben. ‘Iedereen koopt vanuit een impuls gauw een kaartje en is dat na een weekend al weer vergeten.’. Hoe kom je in godsnaam aan deze info? ‘…de trouwe laid back lowlander een beetje is verruild voor de drukkende tiener die op het laatste moment nog vooraan wil staan.’ Ook niet waar dus, ze hebben toch nu al een kaartje? Ik kan zo nog wel even doorgaan. Bovendien, er zijn nu 45.000 kaarten (uit)verkocht. Rekent u mee? De organisatie heeft écht nog wel wat kaarten achter de hand hoor, dat garandeer ik je. Eerst even al dat zwarthandel tuig blokkeren en dan komen er ook weer kaarten vrij voor mensen bij wie het nu niet is gelukt. Leg je er bij neer dat dingen niet altijd gaan zoals jij wilt. Wil je dat wel, dan moet je even bij meneer van Eerdenburg gaan vragen of hij nog een plekje voor je heeft in de organisatie. Of organiseer lekker je eigen festival waar je alleen maar 35 plussers uitnodigt en de kaartjes per postduif verstuurt. If you catch my drift. Succes en tot 19 augustus. |
|
| De BuLL | # 30 november 2010 at 12:41 |
|
Na 12 keer LL vind ik mezelf een trouwe Lowlandsganger en baal absoluut niet van het hele gedoe met die kaartjes. Het is gewoon een logische beslissing van Erdenburg. Door deze “lagere” prijs is hij zekerder van een uitverkocht festival, dan wanneer hij de kaarten voor 20 euro meer aan moet bieden. Daar komt bij dat Iedereen hetzelfde recht op kaarten zou moeten hebben, maar door die hogere prijs zou het voor de jonge newbies misschien nu al onhaalbaar worden om van zo’n geweldig festival te genieten. |
Sorry!
You must be logged in to reply to this topic.