Bravo wishlist

HomeForumLowlands 2011ProgrammaBravo wishlist

This topic has 15 voices, contains 68 replies, and was last updated by  Ferraro 205 dagen ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 69 total)
Author Posts
Author Posts
Ferraro # 5 april 2011 at 20:31

Het merendeel van de geruchten en bevestigingen gaan over bandjes in alle soorten en maten. Heel leuk, maar de ‘digital sound’ die te horen is in de befaamde Golden Triangle Bravo – India – Xray blijft behoorlijk onderbelicht (al is de bevestiging van Kalkbrenner en Dear een mooi begin en smaken de geruchten mbt Modeselektion en Chase & Status naar meer).

Wat ik zou willen weten:
*Hoe ziet jouw favoeriete Bravo / India / X-ray programma eruit?
*Wie wil je zien tijdens de Hoogmis @ Bravo (vr, za en zo)?
*Wie MOET er volgens jou staan, anders ruk je de palen van de Alpha met je tanden uit de grond (geen dreigement, maar een belofte)?

Ferraro # 5 april 2011 at 20:57

Ik trap meteen af:

Op prime time @ Bravo hoor ik het liefst vette, vette, vette Electro: Digitalism, Justice en Soulwax / 2manydjs. De eerste 2 komen met nieuw materiaal -Justice heeft net nieuwe singel uitgebracht, Digitalism op 20 juni nieuw album en op Rock Werchter!- dus geheel ondenkbaar is het niet. Al geef ik Digitalism een grotere kans.

In de categorie dubstep/d&b en aanverwante stijlen zie ik graag Chase & status terugkomen (wat een feest verleden jaar), Nero (lekkere nieuwe single), Burial, Kode9, 2562, Brookes brothers , Danny Byrd en Photek.

Techno: Applescal, Egbert (!), Lady Aida, Ame, Chris Liebing, Peter Horrevorts, Fatima Hajji, Hi Tek Soul (de Meesters zelf!)
Verleden jaar weggeblazen door FlyLo, dus dit jaar weer wat mij betreft.

Mijn wishlist zal de komende tijd wel groeien… I’l be back.

Martijn76 # 7 april 2011 at 23:43

laat de India er even buiten svp, daar staan gewoon weer leuke indie bandjes hoor ;-)
Burial en Justice in de Bravo, graag!

Bard # 8 april 2011 at 00:09

De India hoort ‘s nachts wel bij die driehoek.

Ik zou graag Shpongle in de India zien, en dan daarna lekkere goa/psy-trance :)

Ferraro # 8 april 2011 at 06:58

@ Martijn: ik bedoelde idd India @Night. Verleden jaar toch mooi FlyLo daar zien spetteren ! http://www.youtube.com/watch?v=yo114VTrZXA

Hoe vind je trouwens de nieuwe Justice?

Martijn76 # 8 april 2011 at 22:18

Ok, ‘s nachts mogen jullie de India haha!

Justice bevalt prima en smaakt naar veel meer

Maffeia # 10 april 2011 at 14:47

Bravo: Justice en Chase & Status graag.
Chase & Status was vorig jaar voor mij een van de beste optredens!

Nieuwe singel van justice is trouwens wel ziek hard!

Kan niet wachten op bevestiging :D

Ferraro # 25 april 2011 at 00:49

Chase & Status was idd een vd beste sets (vrijdagmiddag !) van LL. En wat denken jullie van Brookes Brothers ? Nero is als PP act toch wel een grote kanshebber voor LL!

Taam # 26 april 2011 at 23:12

Feadz, Drop the lime, Modestep en Danny Byrd zijn voor Pukkelpop bevestigd en mogen wel door komen. Zijn wat mij betreft mooi bravo materiaal..

Ferraro # 26 april 2011 at 23:23

Yep, Danny Byrd gaat komen, dat voel ik gewoon ;-). En dan mogen ze Nero meenemen. Ook SebastiAn uit de Ed Banger stal komt op PP! Nog een paar dagen, Taam, en dan wordt de Bravo line-up weer aangevuld.

Taam # 27 april 2011 at 08:05

Oh man, als Danny Byrd en SebastiAn komen ben ik echt een gelukkig man!

Ferraro # 27 april 2011 at 12:48

@Taam, morgen weer nieuwe namen, dus misschien kunnen we morgen virtueel een feestjer vieren ;-)

Taam # 27 april 2011 at 13:30

Ja, ik las het ook al. Ik kijk er naar uit! *Fingers crossed*

Antoine26 # 27 april 2011 at 14:35

Zou er dit jaar (net als voorgaande jaren) ook weer wat harder (Acid/Tekno/Hardcore) werk komen in de X-Ray?
Vorig jaar DJ Producer, jaar daarvoor Darkraver, en jaar daarvoor Promo (wat was dat toen vet en warm…)
Ik kan een uurtje ouderwest stampen altijd wel waarderen (wss ben ik een van de weinige hier…)

# 27 april 2011 at 14:58

idd antione;)

Neophyte zou wel vet zijn:P

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 69 total)

Sorry!

You must be logged in to reply to this topic.