|
Veel Lowlanders en niet-Lowlanders zitten nu stevig te balen dat ze geen kaartjes hebben dit jaar.
Genoeg gezeur daarover: wat is ons alternatief?
Tot dusver heb ik dit staan:
Pukkelpop
Line-up: soortgelijk aan LL
Rock Werchter
Line-up: mainstream, ‘grote namen’
Tot nu toe bekend:
Coldplay
Kings of Leon
Iron Maiden
Chemical Brothers
Rock Am Ring
Line-up: metal/rock, ‘grote namen’
Tot nu toe bekend:
Coldplay
In Flames
Kings of Leon
Mando Diao
System of a Down (!!)
Volbeat
Suggesties?
Ben redelijk onbekend met sfeer op andere festivals, share plix. :)
|
 |
Rock Werchter is echt ontzettend gezellig, bijna Lowlands, maar dan met een Belgisch tintje :)
Ik zit sterk te twijfelen over Werchter, Sziget, Rock am Ring en Pukkelpop.
Dus voeg Sziget ook maar toe ^^
|
 |
Graspop is ook een aanrader; wel alleen maar metal/rock, super sfeer -wel veel lang harige mensen :)- Jupiler als huisbier!
Lokerse Feesten: 10 dagen lang elke avond optredens, alle genre’s, veel bekende namen die je niet overal op een festival ziet, meestal heeft een dag een bepaald thema/genre, wel veel franstalige belgen, maar dat drukt de sfeer niet en ook Jupiler!
Pinkpop; veel grote namen, maar naar mijn mening te druk, met 60.000+ op een veld is niet mijn ding, sfeerloos als je het mij vraagt…
Exit Festival in Servie; practige locatie, weinig nederlanders, redelijk grote namen, goedkoop nog niet ‘ontdekt’ door de menigte
|
 |
Graspop: Dat wordt inderdaad gezelligheid afwegen tegen 3 dagen non-stop metal aanhoren :P
Lokerse Feesten: Klinkt tof!
Pinkpop: Mee eens, kon helemaal niks zien en kon de sfeerloosheid bijna ruiken. Vandaar dat ie niet in het rijtje staat. (a) *ugh*
Exit Festival: Idd niet bekend mee, relevant to interests :)
Krijg het btw niet voor elkaar mn bericht aan te passen, help :D #zoektbewerkknop
|
 |
In de zomer heb je ook in Luxemburg E-lake. Een festival tussen de grasheuvels aan een heel groot meer, met techno en trance en dubstep. Echt heel tof, maar ook nauwelijks bekend. De data staan ook nooit helemaal vast, omdat het volgens mij niet officieel gerigistreerd staat, maar tis echt heel gaaf :D En iedereen draagt wit :)
|