Geruchten 2012

Home Forums Programma Geruchten 2012

This topic contains 91 replies, has 44 voices, and was last updated by  Kanniewachten 10 months, 1 week ago.

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 90 total)
  • Author

Robbwest
    Member

Zie titel

Ik zag in een tweet van een of ander Lowlands account namen als Volbeat, The Wombats en Mando Diao voorbij vliegen. Geen idéé of deze geruchten betrouwbaar zijn, misschien weet iedereen hier al van of misschien is de kans heel klein, maar het is in ieder geval iets. :p

Antoine26
    Member

Hoe graag ik het ook zou willen, Volbeat is uitgesloten. Ze spelen op Wacken exclusief hun enige Europese show van 2012..
    Mando Diao staat op Sziget, dus dat zou een (leuke)optie kunnen zijn voor LL..

Jammer, ik heb Volbeat op Pinkpop gezien omdat ik een goeie plek wilde bij de Kaiser Chiefs, wist absoluut niet wie het waren en wat voor muziek ze maakten maar ik vond het super. Mando Diao wil ik ook wel en keer zien dus als die een kans maken, graag!

Duif
    Member

Als Korn komt bestaat er ook een kleine kans dat ze met Skrillex op het podium springen.

Oeps
    Member

Korn zou van mij zeker wel mogen komen! Toch nog erg goeie herinneringen aan die band :)

Ferraro
    Member

Korn en Lowlands hebben al in 1996 met elkaar kennis gemaakt. Was de laatste keer niet 2005 dat ze er waren? Ze zijn welkom. Als ze willen springen bij Skrillex, vind ik ook dat Noisia weer mag komen.

DJugular
    Member

Vrijdag staat Korn in Wenen, maar voor de zaterdag/zondag is de touragenda van Korn nog leeg.

RVV
    Member

Ik gok dat ze samen met skrillex optreden aangezien de nieuwe plaat uit is van korn wat voornaamlijk zulke dingen zijn. Not my thing maar als het een collectief is met noisia er ook nog bij dan is het zeker een presentje van de 20 jarige editie. Maarja keep dreaming.

Las ik vandaag op 3voor12: Roosmarijn wil weten of Django Django al voor Lowlands gestrikt is. Euser: “We hopen het wel. We hebben ze gevraagd, dus als het in de schema’s past, dan staan ze er.”

Duif
    Member

Op de twitter van Rapid Razor Bob valt te lezen dat er zaterdag misschien wat nieuwe namen bekend worden gemaakt:

“SXSW is in volle gang en de Lowlands boekers zijn erbij. Zaterdag misschien een paar nieuwe namen bij @3voor12 Radio”

DefisDre
    Member

Araabmuzik
    Boy & Bear
    Of Monsters and Men
    Korn
    Beatsteaks
    Donots
    Placebo
    New Found Glory
    The Prodigy
    Refused
    Danko Jones
    Yellowcard
    Florence and the Machine

Franz Ferdinand speelt twee weken voor Lowlands op een festival in Frankrijk waar de Black Keys dan ook aanwezig zijn. Hopelijk stijgt de kans dat ze op Lowlands spelen hierdoor een beetje.

bobdebob
    Member

Nog een tip. Foo Fighters spelen 26 augustus op Reading en 24 augustus Leeds en 21 augustus een festival in Belfast. The Black Keys spelen dezelfde festivals. Verder spelen de gimme gimmes ook op Lowlands en daar zit de gitarist van Foo Fighters in! Ze zijn dus zeker in de buurt voor Lowlands!

• This reply was modified 1 year, 2 months ago by  bobdebob.

Robbwest
    Member

Zou blij zijn met Franz Ferdinand ! Alleen spelen ze 18 en 19 augustus in Japan, dus ik denk dat de kans heel klein is dat ze 17 augustus op Lowlands spelen.

Korn speelt 17 augustus in Oostenrijk, en 18 augustus in Tsjechie, zou dus alleen nog een kans kunnen zijn dat ze 19 augustus spelen. Ben er dinsdag heen geweest in Paradiso en zou ze toch heel graag weer willen zien haha.

En de Foo Fighters zijn ook zeker welkom !

Viewing 15 posts - 1 through 15 (of 90 total)

You must be logged in to reply to this topic.